We gebruiken cookies om je ervaring te verbeteren. Om aan de nieuwe e-Privacy richtlijn te voldoen, vragen we je om toestemming om cookies te plaatsen. Learn more.
Wat moet ik doen als ik mijn product niet ontvang
Je hebt een product gekocht via het platform van TweedehandsGitaar.nl. Als het gaat om een product van een verkoper (te herkennen aan het verkoper blok met verkoper naam) dan dient de verkoper binnen 7 werkdagen het product aan je te verzenden. Deze termijn is gekozen zodat de verkoper de tijd heeft om het product, gitaar of versterker verzendklaar te maken (eventueel een geschikte doos te zoeken) en naar de post te brengen. Of een afspraak met je te maken om het product op te halen of te bezorgen.
Je kunt voordat je een product via TweedehandsGitaar.nl koop van een verkoper contact opnemen om te vragen naar de snelheid van levering. Zodra je een product hebt gekocht kun je de verkoper een bericht sturen via E-mail de verkoper op de productpagina.
Hoor je binnen 7 dagen niets van de verkoper? Dan kun je contact opnemen met TweedehandsGitaar. Wij zullen navraag doen bij de koper. Mochten we geen reactie krijgen binnen 24 uur dan zullen wij in overleg met jou de koop ongedaan maken en je het aankoopbedrag terugstorten. Tevens halen we dan de advertentie offline totdat we reactie krijgen van de verkoper.
Deze aankoopgarantie is enkel van toepassing wanneer je een product koopt en betaalt via het platform van TweedehandsGitaar